هدایای تبلیغاتی سفیران سازمان و خدمات شما در دستان کاربران و مشتریان شماهستند که بصورت خاموش و ماندگار ،نام و قابلیتهای شما را در ذهن آنها ماندگار میکنند.


با  نزدیک  شدن به پسین سنه اکثر شرکتها و سازمانها برای تهیه هدیه تبلیغاتی  سال نو آغاز به تکاپو می کنند و در این بین پیدا کردن بهترین ایده برای تعبیه هدیه تبلیغاتی پسندیده بسیار دارای اهمیت میباشد.







چه محصولاتی به عنوان هدایای تبلیغاتی موثر هستند؟

اینکه چه نوع هدایای تبلیغاتی برای یک سازمان موثر است را نوع پیشه و خدمات ان سازمان مشخص میکند.برای صریح شدن این سوژه برایتان مثالی میزنیم:

اگر سازمان شما در فیلد ورزش پیشه میکند مسلما لباسهای ورزشی ، کلاه و غیره که دقیقا در فیلد کاری سازمان شماست بسیار کارساز خواهد بود اما نکته مهم در این رابطه اینست که کاربران و مشتریان شما در تمام سالهای گدشته از سازمان شما هدایای تبلیغاتی از این دست را گرفتن کرده اند و احتمالاً سایر برایشان جذابیتی نداشته باشد.

اکنون این سوال مطرح میشود که چگونه بهترین هدیه تبلیغاتی را برای سازمان و مشتریان خود تهیه کنیم لغایت همش ماندگار و تاثیر گذار باشد و همچین در نگرش و دهنیت مشتریان شما پرتو از قابلیتها و توانایی شما را داشته باشد و از همه مهمتر اینکه جدید و ویژه باشد.






بررسی کارایی گذاری هدایا تبلیغاتی از نقطه نظر یک سایت معتبر جهانی :

اصولا هدایای تبلیغاتی یک تاکتیک بازاریابی شناخته میشود طی بررسی انجام شده در تارنما معتبر www.sageworld.com برروی میزان پرتو گداری و کاربرد هدایای تبلیغاتی در میانی مشتریان و کاربران نتایج زیر بدست امده است :

1. از هر 10 مشتری ، 8 مشتری بین یک الی 10 شماره از هدایای تبلغاتی را دریافت داشته اند

2. 43 % از این مشتریان از هدیه تبلیغاتی در کمتر از یک هفته از دریافتش کاربرد میکنند

3. از این 10مشتری ، 6 تن هدیه تبلیغاتی را لغایت 2 سال حفاظت میکنند.

4. فقط یک نفر از 5 تن با شکیبیدن هم هدیه تبلیغاتی خود را استفاده نکرده و دور می اندازد

5. قبل از اخذ هدایای تبلیغاتی، 55% مردم امکان کار با دهنده هدیه تبلیغاتی را داشتند که بعد از دریافت هدیه تبلیغاتی این رقم به 85% افزایش میابد.

6. کیفهای تبلیغاتی نشان گذار ترین هدیه تبلیغاتی در آمریکا شناخته شده است ( البته این نکته حائز اهمیت است که هر فرهنگ و کشوری یک نوع هدیه تبلیغاتی بیشترین اثرگذاری را برایش دارد )

7. 30% از مردم آمریکا حائز یک هدیه تبلیغاتی که دائم همراهشان هست میباشند

8. اولین فرآورده تبلیغاتی شناخته شده بج سینه در زمان ریاست جرج واشنگتن در آمریکاست

9. 53% موارد هدیه تبلیغاتی تصویر مطلوبی از هدیه دهنده  در زهن مشتری برپایی میکند.

10. 48% مشتریان بسیار تمایل دارند که مجدد هدیه تبلیغاتی دریافت کنند.

11. مشتریان به مدت 6 ماه هدایای تبلیغاتی قابی را در  نزدیک  خود آویزان میکنند

12. 69% مشتریان اگر دانستن کنند هدایای تبلیغاتی موثر میباشد آنرا انتخاب میکنند.

13. 89%از مصرف کنندگان می توانند ، تبلیغ کننده یک محصول تبلیغاتی را که در دو سال گذشته گرفتن کرده اند، به یاد بیاورند.

14. 90% از مشتریان دست کم یک فرآورده تبلیغاتی دراتاق پیشه یا محل زندگی خود دارند.

15. 77% از مصرف کنندگان می گویند سودمند بودن محصول تبلیغی، انگیزه اصلی آنها برای حفظ آن هدیه میباشد، محصولات کامپیوتری ،محصولات بهداشتی و ایمنی،نوشت افزار به عنوان سودمند ترین هدایای تبلیغاتی رتبه بندی شده است.

16. 57% از مشتریان از روی تبلیغ روی لیوان میتوانند تبلیغ دهنده را پیدا کنند.

17. هدایای تبلیغاتی به میزان 500% باعث برپایی خوشنودی در مشتریها در قبال نامه های تبلیغی از سازمانها میشوند.

اکنون میبینیم که هدایای تبلیغاتی چه تاثیرات احتشام در ایجاد رشددر سازمان و ارائه قابلیتهای موجود دارند ولی سوال مهم اینجا مطرح است که

چه مدل هدیه تبلیغاتی در عصر جدید بایستی برگزیدن کرد که بهترین نتیجه را برای سازمان داشته باشد؟

یکی از هدایای تبلیغاتی جدید که امروزه باره استفاده پیمان میگیرند فلش مموری تبلیغاتی میباشند ولی چرا ؟


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : تبلیغاتی ,هدایای ,هدیه ,مشتریان ,سازمان ,شناخته ,هدایای تبلیغاتی ,هدیه تبلیغاتی ,فرآورده تبلیغاتی ,مصرف کنندگان ,گرفتن کرده
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دنیای سئو رویای پرواز هنرمندانه... دنیای هنر و هنرمندان دانلود موزیک آپدیت نود 32 - یوزرنیم و پسورد نود 32 - لایسنس نود 32 در جستجوی زمان از دست رفته abolonline صبح روستا دستگاه چاپ سیلک